bir ton işimi bağladım 2 gmail adresime kapatamaz kapanmamalı.kapatırsa mail konusundaki güvenilirliği gider google'nin.ayrıyeten googlemail açar ancak ya da ilerde o ülkelerde isim haklarını satın alır.