Arkadaslar birlesik kralliklarda gmail kapatildi diyorlar. Suan bende birlesik kralliktayim denedim az mail adresime (xxx@gmail.com seklinde olan) baska bir adresden mail attim calisiyor sistem. sanirim olay su ki yeni gmail hesabi almaya girdigimde gmail yerine
xxxx@googlemail.com seklinde adres veriyor. yani mevcut hesaplara bi zarari olmayacak