• 22-10-2007, 21:55:38
    #1
    Arkadaşlar google hesabı banlıyınca bilmem hesabınızdaki paralar reklamlarına tıklanan site sahiplerine geri iade edilecek diyor.. Sahiplerine geri ödemeyi yapıyormu ?
  • 23-10-2007, 00:18:37
    #2
    pek zannetmiyorum neden biliyormusun cünkü ben adwors reklamı aldım ve geri ödeme istedim inanırmısın google 400 ytl geri ödemeyi 11 ayda yaptı onlar geri ödeme yapana kadar benzine 3 kere zam geldi hesabı oldu yani

    değil ki adsense kullanıcılarının hakkını geri verecek . pek sanmıyorum yani
    şeymi diyecek

    kardeşlerim biz sizin reklamınıza hile ile tıklayını enseledik buyrun bu sizin hakkınızmı diyecek yani böyle birşey yok ama tabi onlara sorarsak reklamların hakkını tekrar reklam göstererek ödüyorlar
  • 23-10-2007, 00:19:15
    #3
    Üyeliği durduruldu
    azizcakir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar google hesabı banlıyınca bilmem hesabınızdaki paralar reklamlarına tıklanan site sahiplerine geri iade edilecek diyor.. Sahiplerine geri ödemeyi yapıyormu ?
    Bunun cevabını bende merak ediyorum. Parası geri ödenen oldu mu
  • 23-10-2007, 08:22:13
    #4
    Havale ile 14 ytl göndermiştim. Hesap çalışmadan suspend oldu. Yazışmalarım sonunda "sürekli kupon kullandığınızdan..." gibi malum cevap geldi. Bende hesaba geri ödeme istedim. Kabul edildi. İşleme konuldu dediler, 3-4 hafta sonra hesabınıza iade edilecek dediler, bırakın 3-4 haftayı 2 ayı geçti hesapta ne gelen var ne giden. Halen hesapta "Geri ödeme devam ediyor.
    Reklamlarınız artık yayınlanmamaktadır. Geri ödeme isteğiniz işleme konulurken ek ödemeler yapamazsınız."
    diye mesaj var. Bekliyoruz.
  • 23-10-2007, 08:52:34
    #5
    aves adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Havale ile 14 ytl göndermiştim. Hesap çalışmadan suspend oldu. Yazışmalarım sonunda "sürekli kupon kullandığınızdan..." gibi malum cevap geldi. Bende hesaba geri ödeme istedim. Kabul edildi. İşleme konuldu dediler, 3-4 hafta sonra hesabınıza iade edilecek dediler, bırakın 3-4 haftayı 2 ayı geçti hesapta ne gelen var ne giden. Halen hesapta "Geri ödeme devam ediyor.
    Reklamlarınız artık yayınlanmamaktadır. Geri ödeme isteğiniz işleme konulurken ek ödemeler yapamazsınız."
    diye mesaj var. Bekliyoruz.

    bu şekilde ben geri ödeme aldım. gönderiyorlar merak etme
    ama geçersiz tıktan parası geri ödenen duymadım
  • 23-10-2007, 12:37:23
    #6
    Bu durumda geçersiz tıklama olunca bu en çok google'a yarıyor heralde.
  • 23-10-2007, 12:42:47
    #7
    Geçersiz tıklamayı tespit edip, iptal etmek zor mu sanıyorsun? Madem geçersiz saymayacaksın onları?

    Adsense ile iş yapan herkes biliyor paraları cebe attığını ve geçersiz tıklar için bu yüzden önlem veya filtre kullanılmadığını, ama çooğumuzun eli mahkum, haksız yere banlansakta yeni hesap açıyoruz.
  • 23-10-2007, 14:18:47
    #8
    aves adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bırakın 3-4 haftayı 2 ayı geçti hesapta ne gelen var ne giden. Halen hesapta "Geri ödeme devam ediyor.
    Reklamlarınız artık yayınlanmamaktadır. Geri ödeme isteğiniz işleme konulurken ek ödemeler yapamazsınız."
    diye mesaj var. Bekliyoruz.
    ben 11 ayda aldım geri ödememi o kendini bilmezlerden alana kadarda bi 100 150 mesajlaşmışızdır... her seferindeyse sunu soylüyorlar ;

    geri ödemeyle ilgili bir sorun olmustur geri ödeme departmanındaki ekibimiz sorunun kaynağını araştırmaktadır falan..

    onlar galiba paranın faizini yiyebildiği kadar yiyor sonra iade ediyor toplu halde faize atıp bi 11 ay öyle kazanıyorlar sonra tek tek ödüyolar heralde herkeze bunu yapıyorlarsa aklıma bişey gelmiyor
  • 08-11-2007, 22:56:39
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bende hesabımda kalan parayı almak için geri ödemeye başvurdum ve yaklaşık 6 ay sonra geri aldım.