Havale ile 14 ytl göndermiştim. Hesap çalışmadan suspend oldu. Yazışmalarım sonunda "sürekli kupon kullandığınızdan..." gibi malum cevap geldi. Bende hesaba geri ödeme istedim. Kabul edildi. İşleme konuldu dediler, 3-4 hafta sonra hesabınıza iade edilecek dediler, bırakın 3-4 haftayı 2 ayı geçti hesapta ne gelen var ne giden. Halen hesapta "Geri ödeme devam ediyor.
Reklamlarınız artık yayınlanmamaktadır. Geri ödeme isteğiniz işleme konulurken ek ödemeler yapamazsınız."
diye mesaj var. Bekliyoruz.
bu şekilde ben geri ödeme aldım. gönderiyorlar merak etme
ama geçersiz tıktan parası geri ödenen duymadım