Havale ile 14 ytl göndermiştim. Hesap çalışmadan suspend oldu. Yazışmalarım sonunda "sürekli kupon kullandığınızdan..." gibi malum cevap geldi. Bende hesaba geri ödeme istedim. Kabul edildi. İşleme konuldu dediler, 3-4 hafta sonra hesabınıza iade edilecek dediler, bırakın 3-4 haftayı 2 ayı geçti hesapta ne gelen var ne giden. Halen hesapta "Geri ödeme devam ediyor.
Reklamlarınız artık yayınlanmamaktadır. Geri ödeme isteğiniz işleme konulurken ek ödemeler yapamazsınız."
diye mesaj var. Bekliyoruz.