bırakın 3-4 haftayı 2 ayı geçti hesapta ne gelen var ne giden. Halen hesapta "Geri ödeme devam ediyor.
Reklamlarınız artık yayınlanmamaktadır. Geri ödeme isteğiniz işleme konulurken ek ödemeler yapamazsınız."
diye mesaj var. Bekliyoruz.
ben 11 ayda aldım geri ödememi o kendini bilmezlerden alana kadarda bi 100 150 mesajlaşmışızdır... her seferindeyse sunu soylüyorlar ;
geri ödemeyle ilgili bir sorun olmustur geri ödeme departmanındaki ekibimiz sorunun kaynağını araştırmaktadır falan..
onlar galiba paranın faizini yiyebildiği kadar yiyor sonra iade ediyor toplu halde faize atıp bi 11 ay öyle kazanıyorlar sonra tek tek ödüyolar heralde herkeze bunu yapıyorlarsa aklıma bişey gelmiyor