• 26-05-2006, 19:02:34
    #28
    Misafir
    arkadaşlar geldim yeni.Sıraya herkese özel mesaj olarak geçeceğim

    20 tane oldugu ıcın eger 20 den fazla kısı yazdıysa onlar ıcın şansızlık dıyelım artılk.neyse ben yolluyorum.bekleyın
  • 26-05-2006, 19:23:18
    #29
    HoBaa adlı üyeden alıntı:
    arkadaşlar geldim yeni.Sıraya herkese özel mesaj olarak geçeceğim

    20 tane oldugu ıcın eger 20 den fazla kısı yazdıysa onlar ıcın şansızlık dıyelım artılk.neyse ben yolluyorum.bekleyın
    EyvALLAH babacan geldi bilem... Form Ye formda kal avantajları + ReP
  • 26-05-2006, 19:33:54
    #30
    Bu adamı seviyorum.
    Teşekkürler
  • 26-05-2006, 19:53:39
    #31
    Warsa bende alim kaldiysa tabi
  • 26-05-2006, 19:57:17
    #32
    Üyeliği durduruldu
    aaa bana gelmedi :S

    tuh be istememişim
  • 26-05-2006, 20:04:40
    #33
    Üyeliği durduruldu
    yapma be ben geç kaldım 22 . sıradayım ne yapalım saglık olsun
  • 26-05-2006, 22:05:02
    #34
    Misafir
    Ilk 20 İstege Cevap yazdım Ondan sonra İstek yapan arkadaşlar için üzgünüm.
  • 26-05-2006, 22:27:11
    #35
    Sağlııık olsun canın saolsun alan arkadaşlara hayırlı olsun. Güzel paylaşima repler feda olsun