• 26-05-2006, 13:49:17
    #10
    valla abisi.. ilk defa deniycem.. bir tane gönderirsen bizde bu niğmetten faydalanabiliriz belki.. Şimdiden teşekkürler.. olsada canın sağolsun olmasada canın sağolsun :Pp
  • 26-05-2006, 13:52:07
    #11
    Geldim teşekkürler
  • 26-05-2006, 14:03:13
    #12
    Misafir
    Ben de alabilir miyim?
  • 26-05-2006, 14:07:33
    #13
    Bende alabilirsem sevinirim Tesekkurler
  • 26-05-2006, 14:13:36
    #14
    Üyeliği durduruldu
    verirsen teşekkürler
  • 26-05-2006, 14:34:49
    #15
    Misafir
    varsa bende alabilirim.
  • 26-05-2006, 15:13:24
    #16
    yetiştikmi?geç değilse alabilirim sağolasın
  • 26-05-2006, 16:41:14
    #17
    Üyeliği durduruldu
    16 olduk galiba
  • 26-05-2006, 16:46:25
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Bende Alabilirmiyim..... İnşallah Kalmıştır