arkadaşlar geldim yeni.Sıraya herkese özel mesaj olarak geçeceğim

20 tane oldugu ıcın eger 20 den fazla kısı yazdıysa onlar ıcın şansızlık dıyelım artılk.neyse ben yolluyorum.bekleyın