HoBaa adlı üyeden alıntı:
arkadaşlar geldim yeni.Sıraya herkese özel mesaj olarak geçeceğim
20 tane oldugu ıcın eger 20 den fazla kısı yazdıysa onlar ıcın şansızlık dıyelım artılk.neyse ben yolluyorum.bekleyın
EyvALLAH babacan geldi bilem... Form Ye formda kal avantajları

+ ReP