• 28-09-2010, 22:14:27
    #10
    denemeden adam asmayın kullananlara sorun gerekli cevap tokat gibi gelecektir
  • 28-09-2010, 22:38:07
    #11
    BenLacivert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi ilk şunu yapmandan dolayı seni kınıyorum

    Hangi sebeple bana ve sadece bana göndermediğini burada mailini paylaşan bazı arkadaşlarımızada gönderdiğini biliyorum
    RAHATSIZ edici tanıtım mailleri göndermen ne kadar doğru ne kadar etik ?
    Bak güzel arkadaşım artık cidden yeter. Zorla 2 gün banlattınız beni birşey demiyorum ancak kavrayamadığınız birşey var. Bu ürün bir satış ortaklığı sitesinde satılıyor. Dolayısıyla benim kimseye bir mail gönderdiğim yok 600 den fazla satış ortağı olan bir ürün için size gelen mailden beni sorumlu tutuyorsunuz. Tebrik ediyorum. Bu konularda ne kadar uzman olduğunuzu kanıtlıyorsunuz. Rica ediyorum insanları tahrik etmeyin, bilmediğiniz konularda yorum yapmayın. Uzmanı olduğunuz konulara yönelin lütfen.

    // Yaptığın alıntıda bile yeni hesap açıp banlanmıyorsun dememe rağmen hala banlı hesabı nasıl açacağımı soruyorsun. Arkadaşım cidden tebrik ediyorum sen ve muhteşem sertifikalı arkadaşlarını.
  • 30-09-2010, 18:25:55
    #12
    Kolay gelsin arkadaşım hayırlı satışlar dilerim sana
  • 08-10-2010, 18:14:04
    #13
    DreaMYs arkadaşım senin bu Benlacivert denen şahsı ve yazdıklarını dikkate bile almana gerek yok. Çünkü kendisinin huyudur milletin işini baltalamak. Sebebide kendi ekmeği elinden gidicek o yüzden. Soruyorum kendisine sizin programı almışmı denemişmiki sormadan denemeden asıp kesiyo burda? Ben sizin programı kullanan bir çok arkadaş tanıyorum ve şimdiye kadar hiç birinden bi şikayet duymadın ve allahın izniyle en kısa zamanda bende almayı düşünüyorum. Şundan emin olun sizin programı alıp denese ve çalıştığını görse emin olun ilk kendisi alır çünkü en çok onun işine yarar Çünkü her tanıştığı adwords ten anlıyan insanlara hep sorar , askıya alınmış hesapları nasıl açarız diye zamanında bana da sordu Birde kalkmış doğruluktan etiklikten bahsediyor. Amaç doğruluk veya etiklikse neden millete googlen bir hizmeti olan ve herkesin açabildiği fakat bazı kişilerin aktivasyon sorunu yaşadığı bi hizmeti parayla satıyo? bunun neresi etik? bu arada r10 na gelince DreaMYs kareşim şundan emin olabilirsinki bu r10 da öyle bi gruplaş ma varki saçma sapan işler dönüyo. mesela ben ilk üyelik zamanlarımda 30 tane bedava adwords kuponu dağıttım diye beni banladılar bakın parayla adwords hesabı satanlar banlanmıyo ki bi çok yabancı ve yerli forum sitesinde adwords hesabı satışı yasak ve kupon satışı serbest. Kaldıki ben burda kupon falanda satmaya kalkmadım yani demek istediğim benlacivert ve bu şahıs gibi bu forumda bazı kişiler (bakın bazı diyorum hepsi demiyorum çünkü saygı duyulacak cok insanlarda var.) sadece biz ekmek yiyelim başka ekmek yemek isteyen olursa hemen onun işini baltalıyalım niyetinde. ben defalarca yazdım silin üyeliğimi ve açtığım bütün konuları bu forumdan diye ama silemiyolarda burdan tekrara yazıyorum bu forumda açtığım tüm konular ve üyeliğimi SİLİN.
    Haaa bu arada neden buraya yazma ihtiyacı duydum. Ben DreaMYs kardeşimizle şahsen tanışmıyorum fakat diğer forum sitelerinden biçok konusunu okudum , sağolsun herkese elinden geldiğince yardımcı olmuştur. bu arada DreaMYs kardeşim kullandığın bi kelime var çok hoşuma gitti fakat ben onu değiştiricem. Bu benlacivert denen şahıs insanları kandırıyo. madem o kadar profesynelsin bu adwords hesap içinde, madem bu r10 bi webmaster paylaşım platformu ve insanlara yardımcı olmak için kurulmuş bi forum. o zaman insanlara anlatta nasıl reklamlarını aktive edeceklerini, nasıl adwords hesabı açıp sağlıklı kullanacaklarını. yada madem google profesyonel olucaksın siteni kur öyle yap bu işleri. Yalancılık ve insanların işlerini baltalayarak bi yere varılmaz. allah koymaz insana
    Bu arada diğer arkadaşlar yanlış anlamasınlar onlara bi lafım yok, çünkü kendilerini tanımıyorum.

    DreaMYs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bak güzel arkadaşım artık cidden yeter. Zorla 2 gün banlattınız beni birşey demiyorum ancak kavrayamadığınız birşey var. Bu ürün bir satış ortaklığı sitesinde satılıyor. Dolayısıyla benim kimseye bir mail gönderdiğim yok 600 den fazla satış ortağı olan bir ürün için size gelen mailden beni sorumlu tutuyorsunuz. Tebrik ediyorum. Bu konularda ne kadar uzman olduğunuzu kanıtlıyorsunuz. Rica ediyorum insanları tahrik etmeyin, bilmediğiniz konularda yorum yapmayın. Uzmanı olduğunuz konulara yönelin lütfen.

    // Yaptığın alıntıda bile yeni hesap açıp banlanmıyorsun dememe rağmen hala banlı hesabı nasıl açacağımı soruyorsun. Arkadaşım cidden tebrik ediyorum sen ve muhteşem sertifikalı arkadaşlarını.
  • 08-10-2010, 19:23:33
    #14
    alanyaotoilan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    DreaMYs arkadaşım senin bu Benlacivert denen şahsı ve yazdıklarını dikkate bile almana gerek yok. Çünkü kendisinin huyudur milletin işini baltalamak. Sebebide kendi ekmeği elinden gidicek o yüzden. Soruyorum kendisine sizin programı almışmı denemişmiki sormadan denemeden asıp kesiyo burda? Ben sizin programı kullanan bir çok arkadaş tanıyorum ve şimdiye kadar hiç birinden bi şikayet duymadın ve allahın izniyle en kısa zamanda bende almayı düşünüyorum. Şundan emin olun sizin programı alıp denese ve çalıştığını görse emin olun ilk kendisi alır çünkü en çok onun işine yarar Çünkü her tanıştığı adwords ten anlıyan insanlara hep sorar , askıya alınmış hesapları nasıl açarız diye zamanında bana da sordu Birde kalkmış doğruluktan etiklikten bahsediyor. Amaç doğruluk veya etiklikse neden millete googlen bir hizmeti olan ve herkesin açabildiği fakat bazı kişilerin aktivasyon sorunu yaşadığı bi hizmeti parayla satıyo? bunun neresi etik? bu arada r10 na gelince DreaMYs kareşim şundan emin olabilirsinki bu r10 da öyle bi gruplaş ma varki saçma sapan işler dönüyo. mesela ben ilk üyelik zamanlarımda 30 tane bedava adwords kuponu dağıttım diye beni banladılar bakın parayla adwords hesabı satanlar banlanmıyo ki bi çok yabancı ve yerli forum sitesinde adwords hesabı satışı yasak ve kupon satışı serbest. Kaldıki ben burda kupon falanda satmaya kalkmadım yani demek istediğim benlacivert ve bu şahıs gibi bu forumda bazı kişiler (bakın bazı diyorum hepsi demiyorum çünkü saygı duyulacak cok insanlarda var.) sadece biz ekmek yiyelim başka ekmek yemek isteyen olursa hemen onun işini baltalıyalım niyetinde. ben defalarca yazdım silin üyeliğimi ve açtığım bütün konuları bu forumdan diye ama silemiyolarda burdan tekrara yazıyorum bu forumda açtığım tüm konular ve üyeliğimi SİLİN.
    Haaa bu arada neden buraya yazma ihtiyacı duydum. Ben DreaMYs kardeşimizle şahsen tanışmıyorum fakat diğer forum sitelerinden biçok konusunu okudum , sağolsun herkese elinden geldiğince yardımcı olmuştur. bu arada DreaMYs kardeşim kullandığın bi kelime var çok hoşuma gitti fakat ben onu değiştiricem. Bu benlacivert denen şahıs insanları kandırıyo. madem o kadar profesynelsin bu adwords hesap içinde, madem bu r10 bi webmaster paylaşım platformu ve insanlara yardımcı olmak için kurulmuş bi forum. o zaman insanlara anlatta nasıl reklamlarını aktive edeceklerini, nasıl adwords hesabı açıp sağlıklı kullanacaklarını. yada madem google profesyonel olucaksın siteni kur öyle yap bu işleri. Yalancılık ve insanların işlerini baltalayarak bi yere varılmaz. allah koymaz insana
    Bu arada diğer arkadaşlar yanlış anlamasınlar onlara bi lafım yok, çünkü kendilerini tanımıyorum.
    Merhaba arkadaşım

    Hoşgeldin öncelikle, bizim herkesin yorumuna saygımız var. Olay burada para kazanmak değilki. Burada birçok insan konu açıyor ticari anlamda hatta bunların içinde çalışma şekillerini sevmediğim insanlar bile var ama arkadaşın konusu çok saçma geldi bana heryerde konu açmış amacı ticaret birşey demiyorum ama daha mantıklı bir iş yapması gerekir diye düşünüyorum. Bu verdiği programa gelince işlevi belli tamam bazı noktalarda belki işe yarayabilir. Ama vaad ettiği bazı şeyler ise yalan yanlış anlatmaya çalıştığım nokta bu yorumlarımı okursan anlayacaksın.

    Kim almış almamış yada alacak bunun derdinde değiliz. Tek söylemek istediğim şu bazı noktalar sahte vaatler o vaatleri kaldırsın o zaman kimse birşey söylemez. Ben yıllardır bu işi yapıyorum dediği o program bu işlerin hepsini yapıyorsa ben birşey bilmiyorum demektir.

    Neyse çok yazdım fazlasına gerek yok insan olan ne demek istediğimi anlar.

    Kolay gelsin
  • 08-10-2010, 19:41:27
    #15
    Guzel kardesim cok haklisin yorumlar ve elestiriler her zaman yapilmaliki insanlar hatalarini gorsun ve daha iyisini yapsin. sana tamamen katiliyorum ve yorumun icin tesekur ediyroum ama benim demek istedigim bazi insalrin arkadasi uyarmak yerine direk hedef alica sozlerle elestirmeleri. seninde dedigin gibi belki o dediklerinin hepsini yapmiyor ama faydsizda bi program degil. dedigin gibi arkadas biraz abartmis o konuda bisey demiyorum haklisin. ama inan bu forumda cok haksizliklar oluyo ve benide bunalltti. bak kendinde diyosunki calisma sistemini sevmedigim arkadaslar var diye. bende demek istiyorumki madem r10 turkiyenin isim yapmis ve bir cok insanin web hakkinda bilgi aradigi bi platform olmus artik o zaman bazi seyleri insalara parayla satmak yerine onlara aciklayalim ve nasil birlikte daha iyi yapilir onlari arastiralim. bu forum inan eskiden boyle cikarci kaynamiyodu. insallah diger arkadaslar dediklerimi yanlis anlamazlar
    bu arada harf karakterleri icin kusura bakmayin. klavyem ingilizce oldugu icin boyle.
    UzmanTescil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşım

    Hoşgeldin öncelikle, bizim herkesin yorumuna saygımız var. Olay burada para kazanmak değilki. Burada birçok insan konu açıyor ticari anlamda hatta bunların içinde çalışma şekillerini sevmediğim insanlar bile var ama arkadaşın konusu çok saçma geldi bana heryerde konu açmış amacı ticaret birşey demiyorum ama daha mantıklı bir iş yapması gerekir diye düşünüyorum. Bu verdiği programa gelince işlevi belli tamam bazı noktalarda belki işe yarayabilir. Ama vaad ettiği bazı şeyler ise yalan yanlış anlatmaya çalıştığım nokta bu yorumlarımı okursan anlayacaksın.

    Kim almış almamış yada alacak bunun derdinde değiliz. Tek söylemek istediğim şu bazı noktalar sahte vaatler o vaatleri kaldırsın o zaman kimse birşey söylemez. Ben yıllardır bu işi yapıyorum dediği o program bu işlerin hepsini yapıyorsa ben birşey bilmiyorum demektir.

    Neyse çok yazdım fazlasına gerek yok insan olan ne demek istediğimi anlar.

    Kolay gelsin
  • 08-10-2010, 22:09:07
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Yaklaşık olarak son 7 yıldır adwords ile uğraşıyorum ve halen eksiklerim olduğunu bilmeme rağmen şunu %100 biliyorum UzmanTescil arkadaşımızın dediği gibi hiç bir program ve kimse Yeni açılan bir hesabı googlenin hesap onaylama sisteminden geçmesini engelliyemez ve banlanan bir hesabı açamaz ki azcık mantıklı düşünün siz googlesiniz veri tabanınızda x hesap banlı olarak işaretli ve biri bir program yapmış o program googlenin veri tabanına girip o hesaptaki banı siliyor sadece gülünür buna.

    Program satışına sözüm yok herkes ticaretini yapabilir.

    Yanlız googleye reklam veren arkadaşların şunu bilmesi gerekir ki adwords reklam politikalarına uyuyorsanız aklınızda hep google nasıl kandırırım fikri yok ise yüksek bütçelerlede reklam veriyor ve adwords optimizasyonu konusunda bilgiye sahip değilseniz, konusunda gerçekten uzman sertifikalı insanlar görüşün % karşılığı veya tek seferlik bir ücret karşılığı hesaplarınızı optimize etsinler ki o optimizeden sonra maliyetleriniz düşüceği için uzamana ödeyeceğiniz ücreti otomatik olarak amorti etmiş olacaksınız.

    Googlenin sitesinde sertifkalı uzamanların listesi var dilediğinizi seçin.
  • 08-10-2010, 22:10:44
    #17
    Üyeliği durduruldu
    tgbyhn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaklaşık olarak son 7 yıldır adwords ile uğraşıyorum ve halen eksiklerim olduğunu bilmeme rağmen şunu %100 biliyorum UzmanTescil arkadaşımızın dediği gibi hiç bir program ve kimse Yeni açılan bir hesabı googlenin hesap onaylama sisteminden geçmesini engelliyemez ve banlanan bir hesabı açamaz ki azcık mantıklı düşünün siz googlesiniz veri tabanınızda x hesap banlı olarak işaretli ve biri bir program yapmış o program googlenin veri tabanına girip o hesaptaki banı siliyor sadece gülünür buna.

    Program satışına sözüm yok herkes ticaretini yapabilir.

    Yanlız googleye reklam veren arkadaşların şunu bilmesi gerekir ki adwords reklam politikalarına uyuyorsanız aklınızda hep google nasıl kandırırım fikri yok ise yüksek bütçelerlede reklam veriyor ve adwords optimizasyonu konusunda bilgiye sahip değilseniz, konusunda gerçekten uzman sertifikalı insanlar görüşün % karşılığı veya tek seferlik bir ücret karşılığı hesaplarınızı optimize etsinler ki o optiziden sonra maliyetleriniz düşüceği için uzamana ödeyeceğiniz ücret otomatik olarak amorti etmiş olacaksınız.

    Googlenin sitesinde sertifkalı uzamanların listesi var delidiğinizi seçin.
    Aynen hocam,
  • 08-10-2010, 22:12:35
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Bahadirkose adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen hocam,
    ee ne demişler aklın yolu birdir