DreaMYs arkadaşım senin bu Benlacivert denen şahsı ve yazdıklarını dikkate bile almana gerek yok. Çünkü kendisinin huyudur milletin işini baltalamak. Sebebide kendi ekmeği elinden gidicek o yüzden. Soruyorum kendisine sizin programı almışmı denemişmiki sormadan denemeden asıp kesiyo burda? Ben sizin programı kullanan bir çok arkadaş tanıyorum ve şimdiye kadar hiç birinden bi şikayet duymadın ve allahın izniyle en kısa zamanda bende almayı düşünüyorum. Şundan emin olun sizin programı alıp denese ve çalıştığını görse emin olun ilk kendisi alır çünkü en çok onun işine yarar

Çünkü her tanıştığı adwords ten anlıyan insanlara hep sorar , askıya alınmış hesapları nasıl açarız diye

zamanında bana da sordu

Birde kalkmış doğruluktan etiklikten bahsediyor. Amaç doğruluk veya etiklikse neden millete googlen bir hizmeti olan ve herkesin açabildiği fakat bazı kişilerin aktivasyon sorunu yaşadığı bi hizmeti parayla satıyo? bunun neresi etik? bu arada r10 na gelince DreaMYs kareşim şundan emin olabilirsinki bu r10 da öyle bi gruplaş ma varki saçma sapan işler dönüyo. mesela ben ilk üyelik zamanlarımda 30 tane bedava adwords kuponu dağıttım diye beni banladılar

bakın parayla adwords hesabı satanlar banlanmıyo ki bi çok yabancı ve yerli forum sitesinde adwords hesabı satışı yasak ve kupon satışı serbest. Kaldıki ben burda kupon falanda satmaya kalkmadım

yani demek istediğim benlacivert ve bu şahıs gibi bu forumda bazı kişiler (bakın bazı diyorum hepsi demiyorum çünkü saygı duyulacak cok insanlarda var.) sadece biz ekmek yiyelim başka ekmek yemek isteyen olursa hemen onun işini baltalıyalım niyetinde. ben defalarca yazdım silin üyeliğimi ve açtığım bütün konuları bu forumdan diye ama silemiyolarda

burdan tekrara yazıyorum bu forumda açtığım tüm konular ve üyeliğimi SİLİN.
Haaa bu arada neden buraya yazma ihtiyacı duydum. Ben DreaMYs kardeşimizle şahsen tanışmıyorum fakat diğer forum sitelerinden biçok konusunu okudum , sağolsun herkese elinden geldiğince yardımcı olmuştur. bu arada DreaMYs kardeşim kullandığın bi kelime var çok hoşuma gitti fakat ben onu değiştiricem. Bu benlacivert denen şahıs insanları kandırıyo. madem o kadar profesynelsin bu adwords hesap içinde, madem bu r10 bi webmaster paylaşım platformu ve insanlara yardımcı olmak için kurulmuş bi forum. o zaman insanlara anlatta nasıl reklamlarını aktive edeceklerini, nasıl adwords hesabı açıp sağlıklı kullanacaklarını. yada madem google profesyonel olucaksın siteni kur öyle yap bu işleri. Yalancılık ve insanların işlerini baltalayarak bi yere varılmaz. allah koymaz insana
Bu arada diğer arkadaşlar yanlış anlamasınlar onlara bi lafım yok, çünkü kendilerini tanımıyorum.
Merhaba arkadaşım
Hoşgeldin öncelikle, bizim herkesin yorumuna saygımız var. Olay burada para kazanmak değilki. Burada birçok insan konu açıyor ticari anlamda hatta bunların içinde çalışma şekillerini sevmediğim insanlar bile var ama arkadaşın konusu çok saçma geldi bana heryerde konu açmış amacı ticaret birşey demiyorum ama daha mantıklı bir iş yapması gerekir diye düşünüyorum. Bu verdiği programa gelince işlevi belli tamam bazı noktalarda belki işe yarayabilir. Ama vaad ettiği bazı şeyler ise yalan yanlış anlatmaya çalıştığım nokta bu yorumlarımı okursan anlayacaksın.
Kim almış almamış yada alacak bunun derdinde değiliz. Tek söylemek istediğim şu bazı noktalar sahte vaatler o vaatleri kaldırsın o zaman kimse birşey söylemez. Ben yıllardır bu işi yapıyorum dediği o program bu işlerin hepsini yapıyorsa ben birşey bilmiyorum demektir.
Neyse çok yazdım fazlasına gerek yok insan olan ne demek istediğimi anlar.
Kolay gelsin