Şimdi ilk şunu yapmandan dolayı seni kınıyorum
Hangi sebeple bana ve sadece bana göndermediğini burada mailini paylaşan bazı arkadaşlarımızada gönderdiğini biliyorum
RAHATSIZ edici tanıtım mailleri göndermen ne kadar doğru ne kadar etik ?
Bak güzel arkadaşım artık cidden yeter. Zorla 2 gün banlattınız beni birşey demiyorum ancak kavrayamadığınız birşey var. Bu ürün bir satış ortaklığı sitesinde satılıyor. Dolayısıyla benim kimseye bir mail gönderdiğim yok 600 den fazla satış ortağı olan bir ürün için size gelen mailden beni sorumlu tutuyorsunuz. Tebrik ediyorum. Bu konularda ne kadar uzman olduğunuzu kanıtlıyorsunuz. Rica ediyorum insanları tahrik etmeyin, bilmediğiniz konularda yorum yapmayın. Uzmanı olduğunuz konulara yönelin lütfen.
// Yaptığın alıntıda bile yeni hesap açıp banlanmıyorsun dememe rağmen hala banlı hesabı nasıl açacağımı soruyorsun. Arkadaşım cidden tebrik ediyorum sen ve muhteşem sertifikalı arkadaşlarını.