Guzel kardesim cok haklisin yorumlar ve elestiriler her zaman yapilmaliki insanlar hatalarini gorsun ve daha iyisini yapsin. sana tamamen katiliyorum ve yorumun icin tesekur ediyroum ama benim demek istedigim bazi insalrin arkadasi uyarmak yerine direk hedef alica sozlerle elestirmeleri. seninde dedigin gibi belki o dediklerinin hepsini yapmiyor ama faydsizda bi program degil. dedigin gibi arkadas biraz abartmis o konuda bisey demiyorum haklisin. ama inan bu forumda cok haksizliklar oluyo ve benide bunalltti. bak kendinde diyosunki calisma sistemini sevmedigim arkadaslar var diye. bende demek istiyorumki madem r10 turkiyenin isim yapmis ve bir cok insanin web hakkinda bilgi aradigi bi platform olmus artik o zaman bazi seyleri insalara parayla satmak yerine onlara aciklayalim ve nasil birlikte daha iyi yapilir onlari arastiralim. bu forum inan eskiden boyle cikarci kaynamiyodu. insallah diger arkadaslar dediklerimi yanlis anlamazlar
bu arada harf karakterleri icin kusura bakmayin. klavyem ingilizce oldugu icin boyle.
UzmanTescil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşım

Hoşgeldin öncelikle, bizim herkesin yorumuna saygımız var. Olay burada para kazanmak değilki. Burada birçok insan konu açıyor ticari anlamda hatta bunların içinde çalışma şekillerini sevmediğim insanlar bile var ama arkadaşın konusu çok saçma geldi bana heryerde konu açmış amacı ticaret birşey demiyorum ama daha mantıklı bir iş yapması gerekir diye düşünüyorum. Bu verdiği programa gelince işlevi belli tamam bazı noktalarda belki işe yarayabilir. Ama vaad ettiği bazı şeyler ise yalan yanlış anlatmaya çalıştığım nokta bu yorumlarımı okursan anlayacaksın.

Kim almış almamış yada alacak bunun derdinde değiliz. Tek söylemek istediğim şu bazı noktalar sahte vaatler o vaatleri kaldırsın o zaman kimse birşey söylemez. Ben yıllardır bu işi yapıyorum dediği o program bu işlerin hepsini yapıyorsa ben birşey bilmiyorum demektir.

Neyse çok yazdım fazlasına gerek yok insan olan ne demek istediğimi anlar.

Kolay gelsin