Merhaba arkadaşlar ; Sorum şu şekilde;
1. Soru: Adwords'te Dönüşüm kuracağım bunu farklı bir gmail üzerinden tag manager hesabina entegre etsem olur mu? Sektörümüz politika ihlali hesaplar sık sık askıya gidiyor bu durumdan dolayı dönüşümleri ana gmail üzerinden toplamak istiyorum böyle birşey olur mu?
2.Sorum: Dönüşümleri İndiriebilir miyiz? Diyelim 1 Yıldır topladık dönüşüm ve bir yıl sonra hesap askıya gitti. Toplanan dönüşümleri başka bir hesapta kullanabilir miyim?
Dönüşümden anlayan içeri
4
●136
- 09-03-2024, 10:32:39
- 09-03-2024, 11:41:23tag maneger ayni gmailde olmasina gerek yok çünkü siteni kodla tanımlıyorsunuz zatten. Baska gmailde kullanabilirsiniz.
Veri toplama olayi ise dönüşümleri indiremezsiniz ama siteye girenlerin verilerini indirebilirsiniz , kitleden kurmanız lazim bunu. - 10-03-2024, 11:35:03Teşekkürler hocam peki dönüşümü vs kurdum, nereden izleyeceğim kaç kişiyi dönüşüm olarak saydığını falan?buzmavisi26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-03-2024, 11:37:51Raporlar kısmına yansır dönüşüm sayıları. Dönüşümler doğru kurulmamış olabilir. Ücretli dönüşüm kurulması ile ilgili destek verebilirim.OkyanusMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-03-2024, 11:39:03https://api.whatsapp.com/send?phone=908505570730buzmavisi26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yazar misiniz wpden