Merhaba arkadaşlar ; Sorum şu şekilde;
1. Soru: Adwords'te Dönüşüm kuracağım bunu farklı bir gmail üzerinden tag manager hesabina entegre etsem olur mu? Sektörümüz politika ihlali hesaplar sık sık askıya gidiyor bu durumdan dolayı dönüşümleri ana gmail üzerinden toplamak istiyorum böyle birşey olur mu?
2.Sorum: Dönüşümleri İndiriebilir miyiz? Diyelim 1 Yıldır topladık dönüşüm ve bir yıl sonra hesap askıya gitti. Toplanan dönüşümleri başka bir hesapta kullanabilir miyim?