tag maneger ayni gmailde olmasina gerek yok çünkü siteni kodla tanımlıyorsunuz zatten. Baska gmailde kullanabilirsiniz.

Veri toplama olayi ise dönüşümleri indiremezsiniz ama siteye girenlerin verilerini indirebilirsiniz , kitleden kurmanız lazim bunu.