tag maneger ayni gmailde olmasina gerek yok çünkü siteni kodla tanımlıyorsunuz zatten. Baska gmailde kullanabilirsiniz.
Veri toplama olayi ise dönüşümleri indiremezsiniz ama siteye girenlerin verilerini indirebilirsiniz , kitleden kurmanız lazim bunu.
Teşekkürler hocam peki dönüşümü vs kurdum, nereden izleyeceğim kaç kişiyi dönüşüm olarak saydığını falan?