Hoca bize taktı ya - ADS
6
●386
- 15-11-2023, 23:57:09Reklam hesabımın önce "Güvenliği ihlal edilen site" nedeniyle reklamları durduruldu, ona itiraz edince de çaat diye sistem atlatmayı yapıştırdı. 45k ödeme yapmış ads hesabına da çat diye ihlal atmazsın be google
- 16-11-2023, 00:12:42Geçmiş olsun, keşke 45k harcamış ads hesabı diye 20k fiyat ile satışa çıkarsaydınız. Sonra sıfır açılan bir hesapla reklamı çıkardınız 20K para kazanırdınız
google bu ne zaman ne yapacağı belli olmuyor geçen açılan bir konuya yorum yapmıştım bu şekilde hesabın eski olması fazla harcamış olmasının artık hiç bir avantajı yok maalesef. Yeni hesap açıp yola devam edeceksiniz.
- 16-11-2023, 00:16:05İtiraz attım ama sistem atlatmadan döneceğini zannetmiyorumalp1978 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
20k etmezki sanki hesap ama
- 16-11-2023, 02:03:2645k hesabı 20k satış fiyatımıalp1978 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam 1milyon harcama yapan 500 binemi satılacak ozaman bu teoriyi kaldırın rafa
- 16-11-2023, 10:43:29Benim gözümde o hesabın 1000 TL bile değeri yok. Bu fiyatlara satışa çıkanların teroisine göre yazdım ben, ilk defa reklam verilen hesap ile isterse milyonlarca harcamış olsun bence arasında fark yok. Bir şehir efsanesi türetildi eski harcama yapan hesaplar çok sağlam oluyor, askıya gitmiyor, reklam anında yayın alıyor vb. şeklinde. Alanın elinde patlıyor sonra "Ne yapayım sistem atlama yada kabul edilemez almış bu benimle alakalı değil sektörünüzle alakalı" diyerek ellerindeki bu tarz hesapları, bu şehir efsanesiine inanan kitleye çok güzel ve hızlıca satış yapıyorlar.ZorluAjans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-11-2023, 12:57:56Vallahi şehir efsanesi biraz çalısıyor sanki cunku ihlali kaldirdi google ama reklam kismind auugun degil sistem atlatma yaziyor yani sistem atlatma oldugunu biliyor hâla ama ihlali kaldirdialp1978 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-11-2023, 13:06:23O ihlal açılış sayfanızla alakalı bir durum. İhlalin kaldırılması hesabın kalitesi ile bir alakası yok hocam.berkaybudak0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
google bu ne zaman ne yapacağı belli olmuyor geçen açılan bir konuya yorum yapmıştım bu şekilde hesabın eski olması fazla harcamış olmasının artık hiç bir avantajı yok maalesef. Yeni hesap açıp yola devam edeceksiniz.
20k etmezki sanki hesap ama
hocam 1milyon harcama yapan 500 binemi satılacak ozaman bu teoriyi kaldırın rafa