Benim gözümde o hesabın 1000 TL bile değeri yok. Bu fiyatlara satışa çıkanların teroisine göre yazdım ben, ilk defa reklam verilen hesap ile isterse milyonlarca harcamış olsun bence arasında fark yok. Bir şehir efsanesi türetildi eski harcama yapan hesaplar çok sağlam oluyor, askıya gitmiyor, reklam anında yayın alıyor vb. şeklinde. Alanın elinde patlıyor sonra "Ne yapayım sistem atlama yada kabul edilemez almış bu benimle alakalı değil sektörünüzle alakalı" diyerek ellerindeki bu tarz hesapları, bu şehir efsanesiine inanan kitleye çok güzel ve hızlıca satış yapıyorlar.
Vallahi şehir efsanesi biraz çalısıyor sanki cunku ihlali kaldirdi google ama reklam kismind auugun degil sistem atlatma yaziyor yani sistem atlatma oldugunu biliyor hâla ama ihlali kaldirdi