Geçmiş olsun, keşke 45k harcamış ads hesabı diye 20k fiyat ile satışa çıkarsaydınız. Sonra sıfır açılan bir hesapla reklamı çıkardınız 20K para kazanırdınız

google bu ne zaman ne yapacağı belli olmuyor geçen açılan bir konuya yorum yapmıştım bu şekilde hesabın eski olması fazla harcamış olmasının artık hiç bir avantajı yok maalesef. Yeni hesap açıp yola devam edeceksiniz.
45k hesabı 20k satış fiyatımı

hocam 1milyon harcama yapan 500 binemi satılacak ozaman bu teoriyi kaldırın rafa