Geçmiş olsun, keşke 45k harcamış ads hesabı diye 20k fiyat ile satışa çıkarsaydınız. Sonra sıfır açılan bir hesapla reklamı çıkardınız 20K para kazanırdınız

google bu ne zaman ne yapacağı belli olmuyor geçen açılan bir konuya yorum yapmıştım bu şekilde hesabın eski olması fazla harcamış olmasının artık hiç bir avantajı yok maalesef. Yeni hesap açıp yola devam edeceksiniz.
İtiraz attım ama sistem atlatmadan döneceğini zannetmiyorum

20k etmezki sanki hesap ama