• 31-07-2021, 13:56:08
    #1
    Hesap ödenmemiş bakiyeden askıya alındı. İlişkilendirebilecekleri bütün açıkları kapattım. Ama yinede 50 lira harcayınca aldı. İtiraz formu için mail geldi. Maile itiraz et linkine basınca ads hesabınız yok. diyordu. Bir sürü geri bildirim falan gönderdim. Şimdi de ads hesabınız iyi durumda diyor. Askı falan yokmuş. Ben de tekrar mail gönderdim bakalım ne diyecekler.

    merhaba. Oradakier ne zaman işi bırakacak da yerlerine gerçekten bu işi yapmayı bilen birileri geçecek. Hesap askıya alındı borç var diyor. YOK: itiraz formu gönder diyor. Dün Hesabınız YOK diyordu. Bu gün biraz geliştirdiniz kendinizi herhalde. Hesap iyi durumda diyor. Ne yeyip içiyorsanız size yaramıyor inanın. Şaka gibi demi . Fıkra gibi. Ama gerçekten çok ayıp google gibi bir şirkete bu durum .
  • 31-07-2021, 13:57:14
    #2
    rsenogul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesap ödenmemiş bakiyeden askıya alındı. İlişkilendirebilecekleri bütün açıkları kapattım. Ama yinede 50 lira harcayınca aldı. İtiraz formu için mail geldi. Maile itiraz et linkine basınca ads hesabınız yok. diyordu. Bir sürü geri bildirim falan gönderdim. Şimdi de ads hesabınız iyi durumda diyor. Askı falan yokmuş. Ben de tekrar mail gönderdim bakalım ne diyecekler.

    merhaba. Oradakier ne zaman işi bırakacak ta yerlerine gerçekten bu işi yapmayı bilen birileri geçecek. Hesap askıya alındı borç var diyor. YOK: itiraz formu gönder diyor. Dün Hesabınız YOK diyordu. Bu gün biraz geliştirdiniz kendinizi herhalde. Hesap iyi durumda diyor. Ne yeyip içiyorsanız size yaramıyor inanın. Şaka gibi demi . Fıkra gibi. Ama gerçekten çok ayıp google gibi bir şirkete bu durum .
    Google özel gününde sanırım, çok kararsız
  • 31-07-2021, 14:04:46
    #3
    Aynen şuanda genel bir sorun var dün gece ufak bir güncelleme gelmiş düzelir umarım
  • 31-07-2021, 14:06:50
    #4
    Aynı sebepten benimki de askıya alındı iletişime geçtim bizden kaynaklı bir sorunitiraz formu doldurun dediler doldurdum yanıt bekliyorum bakalım. Ödenmemiş borç olmamasına rapmen askı sebebi ödenmemiş bakiye yazıyor

    EDİT: ayrıca hesabınız iyi durumda diyor bende de
  • 31-07-2021, 14:11:16
    #5
    form çıkmıyor bende maalesef hocam . form olsa dolduracaz. Aslında google tek taraflı yaptırım uygulamakta. Hesap vereceği kimse yok. Politika deyip geçiyor. Peki ama reklam verenler google hataları yüzünden zaman ve maddi kayıba uğruyor. Bu politikayı gerçekten ihlal etmeyenler içinde geçerli.

    Google haksız askıya alırsa yaptırım uygulamak mümkün mü. Diğer ülkelerde durum nasıl. Nereye şikayet edilmeli . Fikri olan var mı ?
  • 31-07-2021, 14:20:18
    #6
    Kurumsal PLUS
    CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google özel gününde sanırım, çok kararsız
    Sıcak su torbası lazım Google a hocam
  • 31-07-2021, 14:23:35
    #7
    Merhaba,

    Şu; https://www.batuhann.com/google-ads-...ye-var-cozumu/ içeriğimi inceleyebilirsiniz.
    Bazı arkadaşların sorduğu soruya yanıt verecek olur isem... Google'a herhangi bir yaptırım durumu ne yazık ki söz konusu değil.
  • 31-07-2021, 14:24:50
    #8
    JackBlack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Şu; https://www.batuhann.com/google-ads-...ye-var-cozumu/ içeriğimi inceleyebilirsiniz.
    Bazı arkadaşların sorduğu soruya yanıt verecek olur isem... Google'a herhangi bir yaptırım durumu ne yazık ki söz konusu değil.
    Hocam sorun forum açılmıyor boşa atıyor zaten
  • 31-07-2021, 14:35:38
    #9
    MehmetAds adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sorun forum açılmıyor boşa atıyor zaten
    Hesabınız iyi durumda diyorsa, ya hesabınızda manuel inceleme vardır ya da formla ilgili güncelleme vardır.
    Birkaç saat takip edin, hafta sonu destek ekibi çalışmıyor ne yazık ki. Pazartesi dönüş alırsınız ancak.