form çıkmıyor bende maalesef hocam . form olsa dolduracaz. Aslında google tek taraflı yaptırım uygulamakta. Hesap vereceği kimse yok. Politika deyip geçiyor. Peki ama reklam verenler google hataları yüzünden zaman ve maddi kayıba uğruyor. Bu politikayı gerçekten ihlal etmeyenler içinde geçerli.

Google haksız askıya alırsa yaptırım uygulamak mümkün mü. Diğer ülkelerde durum nasıl. Nereye şikayet edilmeli . Fikri olan var mı ?