Aynı sebepten benimki de askıya alındı iletişime geçtim bizden kaynaklı bir sorunitiraz formu doldurun dediler doldurdum yanıt bekliyorum bakalım. Ödenmemiş borç olmamasına rapmen askı sebebi ödenmemiş bakiye yazıyor
EDİT: ayrıca hesabınız iyi durumda diyor bende de