Hesap ödenmemiş bakiyeden askıya alındı. İlişkilendirebilecekleri bütün açıkları kapattım. Ama yinede 50 lira harcayınca aldı. İtiraz formu için mail geldi. Maile itiraz et linkine basınca ads hesabınız yok. diyordu. Bir sürü geri bildirim falan gönderdim. Şimdi de ads hesabınız iyi durumda diyor. Askı falan yokmuş. Ben de tekrar mail gönderdim bakalım ne diyecekler.

merhaba. Oradakier ne zaman işi bırakacak da yerlerine gerçekten bu işi yapmayı bilen birileri geçecek. Hesap askıya alındı borç var diyor. YOK: itiraz formu gönder diyor. Dün Hesabınız YOK diyordu. Bu gün biraz geliştirdiniz kendinizi herhalde. Hesap iyi durumda diyor. Ne yeyip içiyorsanız size yaramıyor inanın. Şaka gibi demi . Fıkra gibi. Ama gerçekten çok ayıp google gibi bir şirkete bu durum .