Merhaba Arkadaşlar,
350$ Lık bir adwords hesabım var ve 200$ borcu var. Ben 100$ Kısmi ödeme yapsam tekrar reklam vermeye başlayabilirmiyim yoksa bakiyenin tamamınımı ödemek lazım ?
Adwords Kısmi Ödeme ?
5
●62
- 13-01-2021, 13:54:55
- 13-01-2021, 14:04:40Google'a borç takmak değil, Aktif olarak kullandığım ve ödeme yaptığım bir hesap. Bu ay bir anda 200$ ödemekte zorlanacağım (Kartımda o kadar olmadığı için zaten çekemedi). Onun yerine 100$ manuel ödeyip ay sonuna kadar kullanırım diye düşünüyordum.EmrullahERTAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-01-2021, 14:37:23Merhaba kalan borcunuz neyse onu ödemelisiniz.mersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-01-2021, 14:38:08Anladım teşekkürler. O zaman ay sonu tamamını ödeyip öyle açacağım sistemi.Emka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-01-2021, 14:50:25Otomatik ödeme iki türlü çalışır, 1 ay içerisinde ödeme eşiğine gelmişse harcamanız ödemeyi karttan çekmek ister, eğer ödeme eşiğine kadar harcama yapmamışsanız ödemeyi ayda 1 çeker.mersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ödeme eşiğini geçmişseniz bir miktar ödeme yaparsanız ödeme eşiğine kadar tekrar reklamlar devreye girer.