• 13-01-2021, 13:54:55
    #1
    Merhaba Arkadaşlar,

    350$ Lık bir adwords hesabım var ve 200$ borcu var. Ben 100$ Kısmi ödeme yapsam tekrar reklam vermeye başlayabilirmiyim yoksa bakiyenin tamamınımı ödemek lazım ?
  • 13-01-2021, 14:02:01
    #2
    Borç kaç dolar ise, kartta ne kadar varsa o tutara göre anında çekebilir. (zaten belirli bir günden sonra otomatik ödeme ile parayı çekmeye çalışıyor.)
    "Google'a borç takmak" konusundan dolayı böyle yapıyorsanız pek aldırış etmeye gerek yok bence.
  • 13-01-2021, 14:04:40
    #3
    EmrullahERTAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Borç kaç dolar ise, kartta ne kadar varsa o tutara göre anında çekebilir. (zaten belirli bir günden sonra otomatik ödeme ile parayı çekmeye çalışıyor.)
    "Google'a borç takmak" konusundan dolayı böyle yapıyorsanız pek aldırış etmeye gerek yok bence.
    Google'a borç takmak değil, Aktif olarak kullandığım ve ödeme yaptığım bir hesap. Bu ay bir anda 200$ ödemekte zorlanacağım (Kartımda o kadar olmadığı için zaten çekemedi). Onun yerine 100$ manuel ödeyip ay sonuna kadar kullanırım diye düşünüyordum.
  • 13-01-2021, 14:37:23
    #4
    🌐 xvizyon ❤ r10
    mersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google'a borç takmak değil, Aktif olarak kullandığım ve ödeme yaptığım bir hesap. Bu ay bir anda 200$ ödemekte zorlanacağım (Kartımda o kadar olmadığı için zaten çekemedi). Onun yerine 100$ manuel ödeyip ay sonuna kadar kullanırım diye düşünüyordum.
    Merhaba kalan borcunuz neyse onu ödemelisiniz.
  • 13-01-2021, 14:38:08
    #5
    Emka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba kalan borcunuz neyse onu ödemelisiniz.
    Anladım teşekkürler. O zaman ay sonu tamamını ödeyip öyle açacağım sistemi.
  • 13-01-2021, 14:50:25
    #6
    mersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Arkadaşlar,

    350$ Lık bir adwords hesabım var ve 200$ borcu var. Ben 100$ Kısmi ödeme yapsam tekrar reklam vermeye başlayabilirmiyim yoksa bakiyenin tamamınımı ödemek lazım ?
    Otomatik ödeme iki türlü çalışır, 1 ay içerisinde ödeme eşiğine gelmişse harcamanız ödemeyi karttan çekmek ister, eğer ödeme eşiğine kadar harcama yapmamışsanız ödemeyi ayda 1 çeker.

    Ödeme eşiğini geçmişseniz bir miktar ödeme yaparsanız ödeme eşiğine kadar tekrar reklamlar devreye girer.