Merhaba Arkadaşlar,

350$ Lık bir adwords hesabım var ve 200$ borcu var. Ben 100$ Kısmi ödeme yapsam tekrar reklam vermeye başlayabilirmiyim yoksa bakiyenin tamamınımı ödemek lazım ?