Google'a borç takmak değil, Aktif olarak kullandığım ve ödeme yaptığım bir hesap. Bu ay bir anda 200$ ödemekte zorlanacağım (Kartımda o kadar olmadığı için zaten çekemedi). Onun yerine 100$ manuel ödeyip ay sonuna kadar kullanırım diye düşünüyordum.
Merhaba kalan borcunuz neyse onu ödemelisiniz.