Merhaba Arkadaşlar,
350$ Lık bir adwords hesabım var ve 200$ borcu var. Ben 100$ Kısmi ödeme yapsam tekrar reklam vermeye başlayabilirmiyim yoksa bakiyenin tamamınımı ödemek lazım ?
Otomatik ödeme iki türlü çalışır, 1 ay içerisinde ödeme eşiğine gelmişse harcamanız ödemeyi karttan çekmek ister, eğer ödeme eşiğine kadar harcama yapmamışsanız ödemeyi ayda 1 çeker.
Ödeme eşiğini geçmişseniz bir miktar ödeme yaparsanız ödeme eşiğine kadar tekrar reklamlar devreye girer.