• 12-08-2006, 11:44:03
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar bu konu gerçekten çok uzadı. Şimdi size olayı anlatayım ve kim haklı kim haksız siz karar verin.

    Bu arkadaş benden 2tane kupon aldı ve bende kuponları teslim ettim.
    Kupon çalıştırmayı bilmedigi için bana geldi bende daha önce kupon sattıgım kişilere yönlendirdim bunu. Kupon miktarı adwords hesabına geçti ama reklamları yayına girmedi. Burda benim yapabilecegim birşey yok. Eğer %100 çalışma garantisi isteyen varsa bana 75$ lik kupon için $75 versin. Garanti edeyim.

    Artık bu konuya mesaj yazmıyorum cünkü acemiler ile ilgilenecek vaktim yok.
  • 12-08-2006, 12:39:32
    #20
    Coluk çocukla alışverişin sonu budur işte.Üç kuruş için bu kadar yalana gerek yok.Sen boşa laf anlatıyorsun,kim inanır sanıyorsun,hadı arkadaslarını cagırda bu topıcte sana destek olsunlar ufaklık
  • 12-08-2006, 16:30:24
    #21
    Üyeliği durduruldu
    bu konu icinde ferdi arkadasımız beni imaa ederekten yazmis birinden 4 kupon parası almıs ve ortada yok gibisinden brokenpromises adlı arkadastan alişverislerimde bir problem cıkmamistir en sonki yolladigim ucretin karsiliginida almıs bulunmaktayım lütfen beni bu konunun disinda tutun
  • 12-08-2006, 18:45:37
    #22
    Bugün arkadaştan kupon aldım sorunsuz bir şekilde çalıştı
    Teşekkür ediyorum kendisine.
    Sanırım siz kuponlari çalıştırmayı bilmiyorsunuz
    veya google kurallarına uymayan bir reklam yayınlamaya çalışıyorsunuz..
  • 12-08-2006, 20:04:17
    #23
    Dedıgım gıbı gec kalmadan gelmıs arkadasları,her neyse Brokenpromıes ıle konustuk kendısı 2 kupon verecekmıs bana.Bu arada Erci ben senden bahsettım ama senden baska kımse sen oldugunu anlayamazdı.Msn de 1 hafta boyunca bende de 4 kupon parası aldı ortalıkta yok demedın mı sen ben bunları yazmıyorum dıye ıyı abartın bakayım.Madem o arkadasla ıyı ılıskıler ıcındesın o zaman arkasında sallama,bana dert yakınma ne cabuk unuttun gunde 10 kere Brokenpromıes geldı mı kupon paraları uctu dedıgını
    Ayıp yaptıgınız bee,

    @xfatıhx aldıgın kupon calısmıs olabılır.Ben zaten kuponlar calısıyor ,gösterıme gırmıyor dedım.Konudakı ılk yazıma bak.Bunun sebebı de kuponu acan arkadaslar olabılır.Ancak benım elestırdıgım bana karsı davranısıdır.Konudakı ılk yazıma bakarsan bunu gorursun
  • 12-08-2006, 20:06:52
    #24
    Ben konuyu okumadim sadece kuponda sorun olmadigini ve niye çalışmadığı konusunda fikir yürttüm..
  • 12-08-2006, 22:08:40
    #25
    Üyeliği durduruldu
    ferdicoskun,

    Arkadasım ben sana kuponlar kesin çalışır reklamlar gösterime girer sorun sende demedim. Ancak kuponu çalışmayan ender kişilerden hatta tek kişisin. Kuponların çalışmama nedeni kuponu açan arkadaşlar olabilir başka nedenlerde olabilir fakat sana sorunu halledecegim dememe ragmen gelip burada başlık açarak kötü niyetini belli ettin. Erci arkadaşımız msn'e giremedigim günlerde gelip foruma başlık açmak yerine email atarak iletişime geçti ve kendisine eve gelecegim günü bildirip kuponlarını teslim ettim üstelik gecikmeden dolayıda anlaştıgımız miktardan çok daha fazla kupon verdim. Burada kimseyi tanımıyorum. Kimse arkadaşım değil. xFatihX arkadaşımız 15dk önce kuponu aldı, çalıştırdı ve reklamları gösterime girdi.

    "Dedıgım gıbı gec kalmadan gelmıs arkadasları" bu sözünüzden karaktersiz biri oldugunuz belli oluyor zaten.
  • 12-08-2006, 22:09:28
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    az önce aldım. çalışıyor.
  • 13-08-2006, 06:08:34
    #27
    BrokenPromises arkadaşı tanımıyorum ama kuponlar hesaba eklendiği halde çalışmamışsa sorumlusu sensin. aynı bilgisayardan ve ağdan birden fazla kupon girmek ya da bazı mimlenmiş anahtar kelimelerle çalışmak sorun çıkartıyor.