• 09-02-2013, 23:17:38
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    abi çizgifilmin telif hakkı olmazmı Allah aşkına adamlar babasının hayrına mı oturup çiziyorlar, tv kanallarına satıyorlar onları ? biraz düşünün ya
  • 09-02-2013, 23:21:48
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Benim sorduğum çizgi filmlerin telif hakkının olup olmadığı değil, bizde biliyoruz bu videoların telif hakkı olabileceğini ben sadece adsense yayınlanıyormu diye sordum sorumu arkadaşlar olay aldı başını giti telif hakkına.
  • 09-02-2013, 23:24:05
    #12
    rioo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim sorduğum çizgi filmlerin telif hakkının olup olmadığı değil, bizde biliyoruz bu videoların telif hakkı olabileceğini ben sadece adsense yayınlanıyormu diye sordum sorumu arkadaşlar olay aldı başını giti telif hakkına.

    Hocam size nasıl adsense hesabı veriyorlar anlamış değilim. Adsense TELİF HAKLARI üzerine kurulmuş bir politikası var zaten.

    ALLAH rızası için kuralları bir kere okuyun.

    http://support.google.com/adsense/bi...r&answer=48182
  • 09-02-2013, 23:27:08
    #13
    Üyeliği durduruldu
    syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam size nasıl adsense hesabı veriyorlar anlamış değilim. Adsense TELİF HAKLARI üzerine kurulmuş bir politikası var zaten.

    ALLAH rızası için kuralları bir kere okuyun.

    http://support.google.com/adsense/bi...r&answer=48182
    Ya sen ne diyorsun arkadaş amaç ne yani benim çizgi film yayınladığımı nereden çıkardın, sırf bilmişlik yapmak için cevap yazıyorsun eminim buna.

    Ben sadece büyük bir çizgi film sitesinde gördüğüm adsense reklamları hakkında bilgi edinmek amaçlı açtığım bir konu.

    Yani bir sen biliyorsun kuralları ve nizamı.
  • 09-02-2013, 23:28:54
    #14
    8-9 kere banı açıp kaldırdılar adsense çizgi film sitemi
  • 09-02-2013, 23:31:45
    #15
    rioo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya sen ne diyorsun arkadaş amaç ne yani benim çizgi film yayınladığımı nereden çıkardın, sırf bilmişlik yapmak için cevap yazıyorsun eminim buna.

    Ben sadece büyük bir çizgi film sitesinde gördüğüm adsense reklamları hakkında bilgi edinmek amaçlı açtığım bir konu.

    Yani bir sen biliyorsun kuralları ve nizamı.

    ALLAH 'ım okuma yazmasıda yok arkadaşın. Hocam size çizgi film siteniz var dedim mi? Lütfen dediysem hangi mesajımda dedim gösterir misiniz?

    Neyin bilmişliğini yapacağım kurallar orada herkes okuyabilir. Evet kuralları nizami şekilde hepsini biliyorum ezberledim diyebilirim. Onun için böyle saçma konular açmıyorum ve elimden geldiğince adsense kategorisindeki yeni arkadaşlara yardımcı olmaya çalışıyorum. Varsa sorun sor cevap verelim.
  • 09-02-2013, 23:33:17
    #16
    yasak dostum ben banladım ...
  • 09-02-2013, 23:36:58
    #17
    Üyeliği durduruldu
    syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ALLAH 'ım okuma yazmasıda yok arkadaşın. Hocam size çizgi film siteniz var dedim mi? Lütfen dediysem hangi mesajımda dedim gösterir misiniz?

    Neyin bilmişliğini yapacağım kurallar orada herkes okuyabilir. Evet kuralları nizami şekilde hepsini biliyorum ezberledim diyebilirim. Onun için böyle saçma konular açmıyorum ve elimden geldiğince adsense kategorisindeki yeni arkadaşlara yardımcı olmaya çalışıyorum. Varsa sorun sor cevap verelim.
    Bak kardeşim bu konu sana saçma geliyorsa cevap yazmamakta özgürsün sen belli ki birşeyler kanıtlamaya falan çalışıyorsun tamam onu anladık. Lütfen cevap yazma sen konuyu iyice çirkinleştiriyorsun ve hakaret etmeye başladın.

    Burası webmaster formu ve aklımıza takılan sormakta da özgürüz bu sorular senin hoşuna gidebilir yada gitmez yani yorum yapmak zorunda değilsin.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:36:58 -->-> Daha önceki mesaj 23:35:37 --

    eXCa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yasak dostum ben banladım ...

    Hıım demek ki bu site yasakları çiğniyor, peki teşekkür ederim.
  • 09-02-2013, 23:51:08
    #18
    rioo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bak kardeşim bu konu sana saçma geliyorsa cevap yazmamakta özgürsün sen belli ki birşeyler kanıtlamaya falan çalışıyorsun tamam onu anladık. Lütfen cevap yazma sen konuyu iyice çirkinleştiriyorsun ve hakaret etmeye başladın.

    Burası webmaster formu ve aklımıza takılan sormakta da özgürüz bu sorular senin hoşuna gidebilir yada gitmez yani yorum yapmak zorunda değilsin.

    Konu saçma işte sen kabul et veya etme. Webmasterım demekle olmuyor önce bir arama yapmayı öğren.

    https://www.google.com.tr/search?hl=...&ved=0CCwQBSgA

    Neyin bir şeyin kanıtlayacam. 2009 'dan berli burdayım Yüzlerce kişiye yardım ettim. Senin uyduruk sorunlamı kendimi kanıtlayacam.