rioo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bak kardeşim bu konu sana saçma geliyorsa cevap yazmamakta özgürsün sen belli ki birşeyler kanıtlamaya falan çalışıyorsun tamam onu anladık. Lütfen cevap yazma sen konuyu iyice çirkinleştiriyorsun ve hakaret etmeye başladın.

Burası webmaster formu ve aklımıza takılan sormakta da özgürüz bu sorular senin hoşuna gidebilir yada gitmez yani yorum yapmak zorunda değilsin.

Konu saçma işte sen kabul et veya etme. Webmasterım demekle olmuyor önce bir arama yapmayı öğren.

https://www.google.com.tr/search?hl=...&ved=0CCwQBSgA

Neyin bir şeyin kanıtlayacam. 2009 'dan berli burdayım Yüzlerce kişiye yardım ettim. Senin uyduruk sorunlamı kendimi kanıtlayacam.