ALLAH 'ım okuma yazmasıda yok arkadaşın. Hocam size çizgi film siteniz var dedim mi? Lütfen dediysem hangi mesajımda dedim gösterir misiniz?
Neyin bilmişliğini yapacağım kurallar orada herkes okuyabilir. Evet kuralları nizami şekilde hepsini biliyorum ezberledim diyebilirim. Onun için böyle saçma konular açmıyorum ve elimden geldiğince adsense kategorisindeki yeni arkadaşlara yardımcı olmaya çalışıyorum. Varsa sorun sor cevap verelim.
Bak kardeşim bu konu sana saçma geliyorsa cevap yazmamakta özgürsün sen belli ki birşeyler kanıtlamaya falan çalışıyorsun tamam onu anladık. Lütfen cevap yazma sen konuyu iyice çirkinleştiriyorsun ve hakaret etmeye başladın.
Burası webmaster formu ve aklımıza takılan sormakta da özgürüz bu sorular senin hoşuna gidebilir yada gitmez yani yorum yapmak zorunda değilsin.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:36:58 -->-> Daha önceki mesaj 23:35:37 --
yasak dostum ben banladım ...
Hıım demek ki
bu site yasakları çiğniyor, peki teşekkür ederim.