rioo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya sen ne diyorsun arkadaş amaç ne yani benim çizgi film yayınladığımı nereden çıkardın, sırf bilmişlik yapmak için cevap yazıyorsun eminim buna.

Ben sadece büyük bir çizgi film sitesinde gördüğüm adsense reklamları hakkında bilgi edinmek amaçlı açtığım bir konu.

Yani bir sen biliyorsun kuralları ve nizamı.

ALLAH 'ım okuma yazmasıda yok arkadaşın. Hocam size çizgi film siteniz var dedim mi? Lütfen dediysem hangi mesajımda dedim gösterir misiniz?

Neyin bilmişliğini yapacağım kurallar orada herkes okuyabilir. Evet kuralları nizami şekilde hepsini biliyorum ezberledim diyebilirim. Onun için böyle saçma konular açmıyorum ve elimden geldiğince adsense kategorisindeki yeni arkadaşlara yardımcı olmaya çalışıyorum. Varsa sorun sor cevap verelim.