• 06-02-2013, 13:39:48
    #10
    Üyeliği durduruldu
    switch kodda ne var yav 5 harf yazmaya bu kadar üşenmeyin
  • 06-02-2013, 13:41:51
    #11
    donanim.net
    Yeni hesaplarda zorunlu olarak görülüyordu zaten iyi olmuş sadece iban istenirse bir çok kişi bu dertten kurtulacak, özellikle kendim bir süredir banka hesabı ile ilgili problemler yaşıyordum benim için oldukça iyi bir haber bu
  • 06-02-2013, 13:42:46
    #12
    Eski hesaplar için sanırım okuyorum diyorum acaba biz hesaplara farklı bişey mi giriyorduk

    Bu arada iyi bir nick seçimi yapmamışsınız "empati" geçmişi pek iyi değil diye hatırlıyorum, o konudada bilginiz olsun
  • 06-02-2013, 13:44:45
    #13
    benden iban isteyeli 2 yıl olacak neredeyse adsense, ben mi erken geçtim 2 yıldır neredeyse iban üzerinden işlem yapıyoruz
  • 06-02-2013, 13:52:07
    #14
    sistemim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arada iyi bir nick seçimi yapmamışsınız "empati" geçmişi pek iyi değil diye hatırlıyorum, o konudada bilginiz olsun
    Bilgim yok ama karışmaz heralde.
  • 06-02-2013, 14:04:17
    #15
    günaydın 2 yıldır iban numarası mecburi zaten adsensede. Diğer türlü cekemezsin zaten parayı.
  • 09-02-2013, 17:09:26
    #16
    Dofollow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    günaydın 2 yıldır iban numarası mecburi zaten adsensede. Diğer türlü cekemezsin zaten parayı.
    Bende hesap bilgileri girili ve çekiyorum parayı.