Yeni hesaplarda zorunlu olarak görülüyordu zaten iyi olmuş sadece iban istenirse bir çok kişi bu dertten kurtulacak, özellikle kendim bir süredir banka hesabı ile ilgili problemler yaşıyordum benim için oldukça iyi bir haber bu