Konu
Adsense IBAN'A geçiyor..
06-02-2013, 13:42:46
#12
sistemim
Eski hesaplar için sanırım okuyorum diyorum acaba biz hesaplara farklı bişey mi giriyorduk
Bu arada iyi bir nick seçimi yapmamışsınız "empati" geçmişi pek iyi değil diye hatırlıyorum, o konudada bilginiz olsun