Eski hesaplar için sanırım okuyorum diyorum acaba biz hesaplara farklı bişey mi giriyorduk

Bu arada iyi bir nick seçimi yapmamışsınız "empati" geçmişi pek iyi değil diye hatırlıyorum, o konudada bilginiz olsun