Konu
Adsense IBAN'A geçiyor..
06-02-2013, 13:52:07
#14
eMPaTi34
sistemim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu arada iyi bir nick seçimi yapmamışsınız "empati" geçmişi pek iyi değil diye hatırlıyorum, o konudada bilginiz olsun
Bilgim yok ama karışmaz heralde.