sistemim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arada iyi bir nick seçimi yapmamışsınız "empati" geçmişi pek iyi değil diye hatırlıyorum, o konudada bilginiz olsun
Bilgim yok ama karışmaz heralde.