kulturkankiler adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Adsense Vergi Ödeme Konusu ( YARDIM )
12
●3.594
- 07-12-2012, 00:33:44Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Kazanç olarak hesabınıza giren 30.001 ve üstü vergiye tabii'dir. Sanırım 01.07.2012 de bu limit güncellemesi olmuştu nerden biliyor diyecek olursan Ticaretle uğraşıyorum hatırladığım kadarı ile muhasebecim uyarmıştı bir kaç hesana bölüp şirket ortaklarına pay edip nakit olarak toplanıyordu daha sonra bankalardan vegiye tabii tutulmasın diye. Zaten %20 Gelir vergisi %18 Kdv birde üstüne kazandığın paranın vergisi olunca kapa dükkanları git =)
- 07-12-2012, 02:45:03Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Arkadaslar bir r10 klasigi konu ucmus baska yerlere gitmis yine
Neyse ben bu düsüncemi gerceklestirecegim kazancimi yariya bölüp ne Almanya'da nede Türkiye'de vergi ödemem ins. cünkü bu vergi olayini anlamis degilim :S Ödeme baska ülkeden yapiliyor kazanci baska ülkeden kazaniyorum peki neden Almanya benden bunun icin vergi alicak. ( mantikli bir aciklamasi varsa söyleyin ögrenmis olayim )
Yalnizca Türkiye'de hesap actigimda girdi-ciktilari Almanya'dan kontrol edebilir miyim? ( Internet üzerinden online) - 07-12-2012, 13:21:52Adam güzel bir konu açmışta burada dillendire dillendire kazandığımız üç kuruşunda vergisi çıkacak. Devlet son günlerde zaten kayıt dışı ekonomi için arayışta kuruş kuruş zor şartlarda itle köpekle çoluk çocukla uğraşıp kazandığımız 3 kuruşada vergi getirteceksiniz. Şimdi kimileri diyecek ödeyeceksin tabi. Ödeyelim ödemesinede ozaman devlette webmasterlığı iş olarak görsün bizlerede sahip çıksın. Bir bankaya gidiyorsun kredi çekeceksin iş olarak görülmüyor. Maaş bordrosu istiyorlar. Freelance çalışmayı işten saymıyorlar. Madem işten saymıyorlarsa niye vergi verelim. Ancak böyle dillendire dillendire buda olacak.
Neyse ben bu düsüncemi gerceklestirecegim kazancimi yariya bölüp ne Almanya'da nede Türkiye'de vergi ödemem ins. cünkü bu vergi olayini anlamis degilim :S Ödeme baska ülkeden yapiliyor kazanci baska ülkeden kazaniyorum peki neden Almanya benden bunun icin vergi alicak. ( mantikli bir aciklamasi varsa söyleyin ögrenmis olayim )