Arkadaslar bir r10 klasigi konu ucmus baska yerlere gitmis yine Neyse ben bu düsüncemi gerceklestirecegim kazancimi yariya bölüp ne Almanya'da nede Türkiye'de vergi ödemem ins. cünkü bu vergi olayini anlamis degilim :S Ödeme baska ülkeden yapiliyor kazanci baska ülkeden kazaniyorum peki neden Almanya benden bunun icin vergi alicak. ( mantikli bir aciklamasi varsa söyleyin ögrenmis olayim )

Yalnizca Türkiye'de hesap actigimda girdi-ciktilari Almanya'dan kontrol edebilir miyim? ( Internet üzerinden online)