kulturkankiler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
20000 DİYE BİLİYORUM BEN DE HOCAM.gERÇİ maliye istese her kazanç bir şekilde vergilendirilmeli ama bu konuda vergi dairelerinin bile bir bilgisi yok.Konuyu çok araştırdık ama net bir cevap kimseden alamadık.İlerleyen günlerde sanırım bununla ilgili bir yasa çıkacak.O zaman net üzerinden kazanılan en ufak kazanç bile vergilendirilecek.Google sanırım devletle anlaşmıştı vergi konusunda.Direkt onlarda kesebilir..
Kazanç olarak hesabınıza giren 30.001 ve üstü vergiye tabii'dir. Sanırım 01.07.2012 de bu limit güncellemesi olmuştu nerden biliyor diyecek olursan Ticaretle uğraşıyorum hatırladığım kadarı ile muhasebecim uyarmıştı bir kaç hesana bölüp şirket ortaklarına pay edip nakit olarak toplanıyordu daha sonra bankalardan vegiye tabii tutulmasın diye. Zaten %20 Gelir vergisi %18 Kdv birde üstüne kazandığın paranın vergisi olunca kapa dükkanları git =)