Adam güzel bir konu açmışta burada dillendire dillendire kazandığımız üç kuruşunda vergisi çıkacak. Devlet son günlerde zaten kayıt dışı ekonomi için arayışta kuruş kuruş zor şartlarda itle köpekle çoluk çocukla uğraşıp kazandığımız 3 kuruşada vergi getirteceksiniz. Şimdi kimileri diyecek ödeyeceksin tabi. Ödeyelim ödemesinede ozaman devlette webmasterlığı iş olarak görsün bizlerede sahip çıksın. Bir bankaya gidiyorsun kredi çekeceksin iş olarak görülmüyor. Maaş bordrosu istiyorlar. Freelance çalışmayı işten saymıyorlar. Madem işten saymıyorlarsa niye vergi verelim. Ancak böyle dillendire dillendire buda olacak.