Bir iki senedir üniversite, iş falan derken baya boşladım Adsense'i. Ama dediğim gibi düzenli olarak ödeme almaya devam ettim. Şimdi tekrar, bu sefer daha da ciddiye alarak uğraşmaya başladım. Ama emeklerimin bir çırpıda boşa gitmesini de istemiyorum. Siz Adsense'e ne kadar güveniyorsunuz? Tabi ki risk var, önceden biraz daha riskliydi Google'dan şutlanmak, son yıllarda biraz daha zorlaştı fakat gene de güvenemiyor insan işte.