Yaklaşık 5-6 yıllık hesabım var ve düzenli olarak azda olsa ödeme alıyorum. Reklamların üzerine mutlaka sponsor bağlantılar, reklamlar gibi uyarıcı kelimeler eklerim. Şu ana kadar da hile türü hiçbir şey ne yaptım ne denedim yani.

Bir iki senedir üniversite, iş falan derken baya boşladım Adsense'i. Ama dediğim gibi düzenli olarak ödeme almaya devam ettim. Şimdi tekrar, bu sefer daha da ciddiye alarak uğraşmaya başladım. Ama emeklerimin bir çırpıda boşa gitmesini de istemiyorum. Siz Adsense'e ne kadar güveniyorsunuz? Tabi ki risk var, önceden biraz daha riskliydi Google'dan şutlanmak, son yıllarda biraz daha zorlaştı fakat gene de güvenemiyor insan işte.