cpanel_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hapisteki tecavüzcüden daha az.

https://www.r10.net/adsense-ban/86473...oymamisti.html
Geçmiş olsun hocam. Bir anda o kadar emeğin boşa gitmesi, kötü birşey olsa gerek.