• 05-08-2012, 23:05:09
    #73
    Ortalama olarak yapacağınız masraf 2000 tl yi en kötü ihtimalle bulacak. Ve bunu günlük 100 dolar için yapacaksınız. Günlük 100 dolar için 100 siteyi mi yönetmek daha kolay yoksa o yapacağınız masrafla oturmuş bir site alıp sürekli o siteyle uğraşıp ondan kazanmak mı daha kolay olur

    Ben senin yerinde olsam 2000-2500 tek bir site için harcarım
  • 05-08-2012, 23:58:10
    #74
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kopya içerikden banlandı derken bahsettiginiz şey bu konudaki yöntemle yapılan,siteler arası bi grup çalışması mı yoksa açtıgım sitelerden kopya içerikliler hep banlandı anlamında mı söylediniz?
    peyderpey açtığım birbirinden farklı konulardaki farkılı sitelerden kopya içerikli sitelerim açılıştan sonraki 6-10 aylık dönemde banlandı. hatta google aramadan banlanan sitelerim farklı arama motorlarından günlük 60-70 tekil çekmesine ve adsense den ortalama site başı 0,5-1$ arası getirmesinden sonra da adsense tarafından banlandı hesap da gitti.
  • 06-08-2012, 00:03:38
    #75
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bilmem farkındamısın ancak bot ile yazı çekerken milletin hakkını yiyeceksin.

    O uğraşıp yazacak sende gideceksin onunkileri botla çekeceksin üzerine çıkacaksın. Bence 2 siten olsun, o daha iyi olur.
  • 06-08-2012, 02:14:00
    #76
    bot içeriğe adsenseden ban yokmu? eğer yoksa benimde işime yaracakta
  • 06-08-2012, 02:30:52
    #77
    Üyeliği durduruldu
    ben gectigimiz yıl azimle 100 adet site actım ama sonra facebook a bulaştım ve hepsini elden cıkardım

    su an tekrar adsenseye dönmek gibi bir niyetim ve ciddi bir miktar bütcem var

    kafamdaki ise 100-1k hitli ilgisiz legal wp blogları satın alıp toptan botla içerik cekecek bir sitem kurmak

    bir diger projem ise datacenter ve reklam ajansı kurup datacenterimde barınan sitelerden ücret yerine reklam alanı alıp kullanmak zira firmalara vs ücretsiz internet sitesi acacak bir paket oluşturup facebook to bunu hızlı bir şekilde yayadabilirim ancak cok kararsızım
  • 08-08-2012, 02:12:24
    #78
    Bydvt_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilmem farkındamısın ancak bot ile yazı çekerken milletin hakkını yiyeceksin.
    O uğraşıp yazacak sende gideceksin onunkileri botla çekeceksin üzerine çıkacaksın. Bence 2 siten olsun, o daha iyi olur.
    Haklı bir bakış açısı, beni de o düşündürmüyor değil. Ama bakalım bu konudan bir şeyler çıkacak gibi, düşüncelerini paylaşan arkadaşlara çok teşekkürler..
  • 08-08-2012, 15:14:25
    #79
    ilgiyle okuyorum, bakalım daha baska deneyimler gelecekmi...
  • 08-08-2012, 17:15:29
    #80
    Üyeliği durduruldu
    Bydvt_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilmem farkındamısın ancak bot ile yazı çekerken milletin hakkını yiyeceksin.
    O uğraşıp yazacak sende gideceksin onunkileri botla çekeceksin üzerine çıkacaksın. Bence 2 siten olsun, o daha iyi olur.
    Sizin kullandığınız bütün yazılımlar orjinal mi? Lisanslarını satın aldınız mı? Geçiniz lütfen bu ayakları.
  • 08-08-2012, 17:34:12
    #81
    Üyeliği durduruldu
    Mantık güzel, düşünce kötü. Denendi, uzun süre önce tasdik edildi. Yalnız botla çekilen içeriğe değil 100 - 200 / 10 - 20 hit alırsanız ne mutlu size.