Bilmem farkındamısın ancak bot ile yazı çekerken milletin hakkını yiyeceksin.
O uğraşıp yazacak sende gideceksin onunkileri botla çekeceksin üzerine çıkacaksın. Bence 2 siten olsun, o daha iyi olur.
Haklı bir bakış açısı, beni de o düşündürmüyor değil. Ama bakalım bu konudan bir şeyler çıkacak gibi, düşüncelerini paylaşan arkadaşlara çok teşekkürler..