Bilmem farkındamısın ancak bot ile yazı çekerken milletin hakkını yiyeceksin.
O uğraşıp yazacak sende gideceksin onunkileri botla çekeceksin üzerine çıkacaksın. Bence 2 siten olsun, o daha iyi olur.
Sizin kullandığınız bütün yazılımlar orjinal mi? Lisanslarını satın aldınız mı? Geçiniz lütfen bu ayakları.