Bilmem farkındamısın ancak bot ile yazı çekerken milletin hakkını yiyeceksin.

O uğraşıp yazacak sende gideceksin onunkileri botla çekeceksin üzerine çıkacaksın. Bence 2 siten olsun, o daha iyi olur.